Translate

28 Ocak 2014 Salı

To my Nominik Toretto - İlk göz ağrım Noyan'a

Canım oğlum , minik kuzum , ipek tenli meleğim ,

şimdi yanı başımda uyuyorsun ,kirpiklerin gül yaprağı gibi dudakların insana umudu , masumiyeti yeniden öğretiyor. Dünya pis bir yer ;korna sesleri , egzos dumanı , hava kirliliği , yolsuzluk .. ne ararsan var. Bu yetişkinler oyun oynamayı bile bilmiyor. Sen karnıma düştüğünde biz dünyamızı değiştirdik. Seni herşeyden uzak tutmak için değiştik. Umutlarımız daha bir yeşerdi. Geleceğe daha güler yüzle baktık. Daha sağlıklı olmaya çalıştık yanında uzun süre kalabilmek için. Sana içimde güzel bir yuva kurabilmek için. Tam dokuz ay boyunca seninle tanışıcağım günü bekledim . Ellerinin yüzünün hayalini kurdum. Her kontrolde pür dikkat baktım o minik ekrana ..Nerdeyse Gebe ultrasonunun uzmanı oldum .Hareketlerini hissettim , tekmelerinle mutlu oldum. Tekmelemediğinde gidip bol bol çikolata yedim Sürekli göbeğimi sevdim .Güzel müzikler dinledim. Aynaların karşısına geçip göbeğimi izledim . Bol bol fotoğrafını çektim içerdeyken bile. .Sen karnıma düştüğünden beri günlükler tuttum sana hiçbirşeyi kaçırma diye. Bütün bebek mağazalarını gezdim. Doğduğun gün yeni bir dünya verdin bize. Artık aynı bedeni paylaşmasakta sonunda minik ellerini öpebilmek, boynunu koklamak kısmet oldu. Kucağımdan bir dakika bile alsınlar istemedim seni. Çoook uzun yollardan gelmiş minik meleğim , ben sen uyurken bile baş ucunda seni izliyorum .Başını boynuma güvercinler gibi yaslıyorsun bende ensenden içime çeke çeke kokluyorum .Sımsıkı sarılıyorum sana , göğsümden içeri sokasım geliyor. Çokta çabuk büyüyorsun kuzucuk. Boyun uzadı , ağırlaştın dişlerin bile çıktı . Artık birlikte daha çok şey yapabiliyoruz , oyun oynamaya bile başladık. Lokum gibi kulların bacakların .. ısırsam doyamam ..Diyeceğim oku ilk göz ağrım ; aşık oldum sana işte ..seni koşulsuz şartsız karşılıksız çok seviyorum .






Hiç yorum yok:

Yorum Gönder